در ۳۱ ماه جولای ۲۰۱۸ بود که کیف پول تراست (Trust Wallet) به طور کامل به بایننس واگذار شد و هدف بایننس ایجاد کیف پول پیش فرضی برای صرافی غیرمتمرکز خود بود. این کیف پول از نظر بایننس از زیرساخت خوبی بهره مند است و گزینه مناسبی برای صرافی غیرمتمرکزبایننس می باشد. این کیف پول از امنیت بسیار مناسبی برخوردار است و انتخاب این کیف پول توسط بایننس نیز بی دلیل نبوده است.
در این آموزش قصد داریم طریقه نصب و استفاده از کیف پول تراست (Trust Wallet) را مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است این کیف پول در حال حاضر تنها برای موبایل می باشد و نسخه های اندروید و ios آن موجود است. در این آموزش نسخه اندروید آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
ابتدا برای دانلود این کیف پول به سایت trustwallet.com مراجعه کنید:

همانطور که ملاحظه می کنید برای دریافت این کیف پول متناسب با سیستم عاملتان می توانید کیف پول تراست (Trust Wallet) را دانلود کنید،  از طریق google play این کیف پول را دانلود و سپس نصب کنید.

پس از نصب کیف پول مود نظر آن را اجرا کنید و برای ساخت کیف پولتان بر روی CREATE WALLET کلیک کنید:

در مرحله بعد با لمس done به محیط کیف پولتان هدایت می شوید:

شاید در نگاه اول سادگی محیط این کیف پول شما را متعجب کند اما این کیف پول در عین سادگی از قابلیت های جالبی برخوردار است:

همانطور که ملاحظه می کنید در اینجا تنها اتریوم را مشاهده می کنید، برای اضافه کردن سایر ارزهای دیجیتالی کافی است روی علامت + در بالا سمت راست لمس کنید تا لیست سایر ارزهای دیجیتال برایتان نمایش داده شود:البته تصور نکنید که تنها همین چند ارز دیجیتال توسط کیف پول تراست (Trust Wallet) پشتیبانی می شود بلکه می توانید در عکس بالا با لمس + توکن مورد نظر خود را از شبکه مورد نظر اضافه کنید:

همچنین قسمتی به نام DApps موجود است که در آنجا می توانید از طریق این کیف پول با اپلیکیشن های غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنید:برای انتقال دارایی های خود کافیست روی ارز دیجیتال مورد نظر لمس کنید و گزینه send را لمس کنید:پس از آن می توانید آدرس مقصد و مقدار مورد نظر برای انتقال را به طور دستی وارد کنید:

همچنین برای اطلاع از آدرس عمومی توکن های مورد نظرتان کافیست آن ارز دیجیتال را لمس کنید و گزینه Receive را لمس کنید تا آدرس عمومی‌تان به نمایش گذاشته شود:

لازم به ذکر است که آدرس خصوصی یا همان private keys به صورت لوکال در موبایلتان می باشد و کسی جز شما به آنها دسترسی ندارد و این موضوع باز هم بر امنیت این کیف پول تاکید می کند.

About The Author

نویسنده - ایران ترید