بیلی مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، نظر خود را در مورد سقوط اخیر کریپتو که بر چندین ارز دیجیتال از جمله Dogecoin تأثیر گذاشته است، ارائه کرده است. مارکوس با مراجعه به X برای صدور بیانیه ای گفت: “اگر از سلامت روانی ضعیفی برخوردار هستید، مطمئناً رمزنگاری عالی است.

“اگر از سلامت روانی ضعیفی برخوردار هستید، مطمئناً کریپتو عالی است—

Shibetoshi Nakamoto (@BillyM2k) 19 مارس 2024

پس از افزایش اخیری که بیت کوین (BTC) را به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) 73835 دلار رساند، بازار ارزهای دیجیتال در پایان هفته گذشته روند نزولی را آغاز کرد. مردمک چشم سرمایه گذاران پس از صعود به اوج صعودی به مدت یک ماه و تغییر، گشاد شد زیرا دیدند بسیاری از سکه ها به رنگ قرمز در می آیند. از این رو، مارکوس، که در رسانه‌های اجتماعی با نام شیبتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود، می‌گوید که اوج سرمایه‌گذاری در کریپتو نیز زمانی رخ می‌دهد که پایین‌ترین سطح را تجربه کنید.

داده‌های روز سه‌شنبه CoinGlass نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۷.۳۱ میلیون دلار نقدینگی صورت گرفته است. قابل ذکر است، 526.49 میلیون دلار از این موارد در انحلال طولانی مدت، در حالی که 110.82 میلیون دلار در انحلال کوتاه مدت بوده است. از این رو، این داده ها نشان می دهد که رکود بازار چقدر ناگهانی بوده است، زیرا بسیاری از دارندگان انتظار چنین سقوط شدید کریپتو را نداشتند.

این کاهش توسط بیت کوین (BTC) انجام شده است که در 24 ساعت گذشته 7 درصد سقوط کرده است. بسیاری افزایش بیت کوین در ماه مارس را به عنوان کاتالیزور جهش کلی بازار نسبت می دهند. سقوط BTC با قرمز شدن بازار در هفته گذشته همراه است.مارکوس در گذشته در X اشاره کرد که ارزهای دیجیتال را دارایی های سرمایه گذاری بلندمدت در نظر نمی گیرد. هفته گذشته، بنیانگذار Dogecoin نظر دیگری را به اشتراک گذاشت که سلامت دارندگان کریپتو را زیر سوال برد. با توجه به اینکه بازار چقدر می تواند حساس باشد و فراز و نشیب های زیادی که در راه است، مارکوس احساس می کند که برای لذت بردن از بازار کریپتو به یک ذهن قوی نیاز دارید.

About The Author

نویسنده - ایران ترید